MÔJ KOŠÍK
Môj košík je prázdny

OBCHOD

Obchodné podmienky

Zmluvné podmienky internetového obchodu www.dipol.sk
Zadaním objednávky potvrdzujete dosiahnutie veku 18 rokov alebo viac a súhlasíte s lehotami a podmienkami popísanými nižšie:
Prevádzkovateľ obchodu:

DIPOL Gołaszewski, Gwizdała, Waśniowski Spółka Jawna
Poland, 31-587 Krakow
ul. Cieplownicza 40

Distribútor pre Slovenskú Republiku:

DVA2YA, s.r.o.
Trojičné námestie 118
027 44 Tvrdošín
IČO: 36 431 044
IČDPH: SK2022059303
Firma je zaregistrovaná pod značkou 16271/L zo dňa 02.06.2005 v obchodnom registri na okresnom súde v Žiline.

Bankové spojenie: Slovenská Sporiteľňa
Číslo účtu: 0322959556/0900

Pri platbe prevodom na účet uveďte ako VS (variabilný symbol) číslo faktúry PROFORMA, aby bolo možné vašu platbu identifikovať.

Tel: 043 - 23 88 056, 0903 553 199, 0903 600 090
e-mail: shop@dipol.sk
web: www.dipol.sk

Distribútor nezodpovedá za obsahovú stránku internetového obchodu, ale zabezpečuje len distribúciu na danom území.
1. Zadanie Objednávky.

1.1.
Odberateľ zadávajúci objednávku v našom internetovom obchode je obsluhovaný cez Internetový Sklad Obchodu, ktorý prevádzkuje spol. DVA2YA s r.o. v Tvrdošíne na Orave.

1.2.
Podrobnosti dotýkajúce sa spôsobu zadávania objednávok v internetovom obchode nájdete v menu Pomoc - Ako kúpiť? .

2. Vybavenie objednávky.

2.1.
Každú objednávku sa snažíme spracovať čo najrýchlejšie a pristupujeme k jej realizácii bez zbytočného odkladu. Snažíme sa informovať zákazníka o stave objednávky. Všetky informácie týkajúce sa stavu objednávky sú zaslané prostredníctvom e-mailu, príp. predstavené telefonicky. Pripravujeme možnosť kontrolovať priebeh objednávky na DIPOL stránke v sekcii Tvoje konto.

2.2.
V prípade zvolenej úhrady vopred (na základe vygenerovanej zálohovej faktúry) je potrebné túto neuhrádzať skôr, pokým nebude naším obchodníkom zaslaný email s celkovou kalkuláciou objednaného tovaru (vrátane nákladov na poštovné a balné). Pri finalizácii objednávky môže zákazník otvoriť a uložiť súbor faktúry PROFORMA, v ktorom sú podrobnosti o jednotlivých platbách. Súbor je možné otvoriť tiež v menu, Tvoje konto.
Pre ďalšie spracovanie objednávky potrebujeme najskôr overiť prijatie platby na náš bankový účet. Čakáme po dobu 3 pracovných dní od odoslania celkovej kalkulácie naším obchodníkom na email klienta uvedený pri objednávke. Pokiaľ v priebehu tejto lehoty nebude platba prijatá v plnej výške, objednávka bude považovaná za pozastavenú až do času vyjadrenia zo strany klienta a objednaný tovar nebude viac rezervovaný pre predmetnú objednávku.
3. Storno objednávky.

3.1.
Objednávku je možné zrušiť dokonca aj vtedy, keď už bola potvrdená. Toto je možné spraviť emailom/telefonicky kedykoľvek/medzi 08.00 až 16.00.

3.2.
Pokiaľ už objednávka bola spracovaná a vyexpedovaná, nie je ju možné zrušiť.
4. Doba spracovania objednávky.

4.1.
Spravíme všetko preto, aby sme vyexpedovanie objednaného tovaru vybavili promptne a bez odkladu v pracovných hodinách. Objednávky zadané od piatku do nedele budú spracované v nasledujúcom pracovnom dni, zväčša pondelok.

4.2.
Objednaný tovar, pokiaľ sa nachádza v našom distribučnom sklade, expedujeme v priebehu 48 hodín od potvrdenia objednávky.
5. Prepravné podmienky.

5.1.
Využívame len overené spôsoby prepravy overenými spoločnosťami ako UPS, DPD, SCHENKER a Slovenská Pošta s ohľadom na požiadavky našich klientov na komfort prepravy a obdržania zásielky. Dĺžka prepravy môže byť rôzna od 1 - 5 prac. dní.

5.2.
Výrobky neštandardnej veľkosti (napr. stožiare dlhšie než 2,5 m, televízne antény a i.), ktoré nie je možné zaslať, sú na internetovej stránke označené ikonou "Preškrtnutého nákladného automobilu" a poznámkou "Len osobný odber (sklad Tvrdošín)". Objednaním týchto položiek zákazník deklaruje súhlas s ich osobným prevzatím v našom distribučnom sklade, pokiaľ sa nedohodne inak.

5.3.
Náklady na prepravu budú vykalkulované po obdržaní záväznej objednávky, s ohľadom na rozmery a hmotnosť celkovej objednávky. Zákazník je behom dvoch pracovných dní informovaný prostredníctvom e-mailu. K realizácii objednávky pristúpime až po potvrdení predstavenej kalkulácie (vrátane poštovného a balného) zákazníkom emailom/telefonicky.

5.4.
UPS - Kuriérska služba na celom území SR, doručenie nasledujúci pracovný deň

Cena za zásielku sa odvíja od celkovej váhy balíkov nasledovne:

Prepravné a balné
do 5 kg 4,98 EUR bez DPH
5 - 10 kg 5,59 EUR bez DPH
10 - 15 kg 7,45 EUR bez DPH
16 - 20 kg 10,83 EUR bez DPH
21 - 49 kg 15,12 EUR bez DPH *
50 - 99 kg 18,42 EUR bez DPH *
100 - 149 kg 21,72 EUR bez DPH *
150 - 199 kg 25,02 EUR bez DPH *
200 - 249 kg 28,32 EUR bez DPH *
300 - 349 kg 31,62 EUR bez DPH *
350 - 399 kg 33,92 EUR bez DPH *
400 - 449 kg 37,22 EUR bez DPH *
450 - 499 kg 40,52 EUR bez DPH *
500 - 349 kg 43,82 EUR bez DPH *

* pri preprave zásielok s hmotnosťou nad 20kg (prevažne kotúče káblov, držiaky, konzoly a iný tovar nad túto hmotnosť) využívame služby prepravnej spoločnosti SCHENKER. Doprava prostredníctvom tejto spoločnosti trvá obvykle o jeden prac. deň dlhšie než cez spol. UPS, DPD.

- všetky ceny sú uvedené bez DPH 19%
- platnosť prepravných podmienok od 1.11.2009, zmeny vyhradené

Prepravné a balné u zásielok nad 332,- EUR bez DPH = ZDARMA (pozor, netýka sa zásielok, ktoré obsahujú kabeláž alebo konzoly)

Slovenská pošta

Tovar Vám môžeme poslať aj ako balík Slovenskou poštou, za predpokladu, že objednaný tovar neprekročí hmotnosť 1kg.

Prepravné a balné v prípade Slovenskej posty (listova zasielka - max hmotnost 1kg a platba predom na nas ucet) predstavuje sumu 3 EURa s DPH.
6. Reklamácie.

6.1.
Všetky položky v našom katalógu nesú záruku výrobcu.

6.2.
Pokiaľ výrobok po doručení vykazuje poškodenie, alebo nefunkčnosť, prosíme, aby ste nás o tejto skutočnosti informovali prostredníctvom emailu/tel. kontaktu. V sekcii Reklamácie si prečítajte procedúru reklamačného poriadku.

6.3.
Pokiaľ je reklamácia oprávnená, vymeníme tento výrobok za nový a uhradíme prepravné alebo vrátime zaplatenú čiastku v prípade, že je výmena tovaru nemožná. Žiadame Vás, aby ste ku svojej reklamácii pripojili číslo bankového účtu.
7. Vrátenie tovaru.

7.1.
Poucenie podla ust. § 10, ods. 4, pism. a) zakona c. 108/2000 Z.z. o ochrane spotrebitela pri podomovom a zasielkovom predaji v zneni neskorsich predpisov:
 
Kupujuci je opravneny odstupit od kupnej zmluvy bez uvedenia dovodu v lehote siedmych pracovnych dni odo dna prevzatia tovaru a to dorucenim odstupenia od zmluvy, z ktoreho je zrejmy prejav vole kupujuceho od zmluvy odstupit mailom na shopZAVINACdipol.sk, faxom na tel. c.: 043 - 23 88 056 alebo pisomne na našu korenšpondenčnú adresu uvedenu vyššie. V odstupeni od kupnej zmluvy je potrebne dostatocnym sposobom identifikovat objednavku a tovar, ktory je predmetom kupnej zmluvy. Kupujuci je povinny vratit tovar predavajucemu v povodnom obale a neposkodeny bez zbytocneho odkladu po odstupeni, najneskorsie do piatich pracovnych dni odo dna odstupenia od kupnej zmluvy.

7.2.
Vrátenú zásielku prijímame za predpokladu, že tovar nebol použitý a je stále vo svojom pôvodnom a neporušenom balení.

7.3.
Náklady spojené s vrátením tovaru hradí zákazník z vlastného vrecka. Spoločne s vráteným tovarom sa zasiela originálny doklad o kúpe alebo faktúra a záručný list (pokiaľ bol vydaný). Podrobnosti o spôsobe reklamácie.
8. Ochrana osobných údajov.

8.1.
Správca údajov, vrátane osobných údajov každého zákazníka, je vlastník e-obchodu.

8.2
Úplné informácie o spracovaní údajov nájdete v dokumente Zásady ochrany osobných údajov.
9. Dokumenty v elektronickej forme.

9.1.
Na sekcii Môj účet má zákazník prístup k svojim objednávkam, pro-forma faktúram vo formáte PDF súborov.

9.2.
Všetky pro-forma a vydané v elektronickej forme spoločnosťou DIPOL sú s kvalifikovaným podpisom spoločnosti Certum Level IV CA.

9.3.
Zákazníci môžu do svojich počítačov nainštalovať certifikát vydaný certifikačným orgánom Certum spoločnosti DIPOL a overiť pravosť dokumentov podpisom.
Inštalačný postup je popísaný na stránke Inštalácia certifikátu pre dokumenty.